Saturday, July 25

「犬日記」Charlieです



どうも!
はじめまして。
Hello!

僕はチャーリーです。
My name is Charlie.

見た目はトイプードルですが、心はどんな大きな犬にも負けない!
I might look like a Toy-Poodle, but I am a real hound at heart!

僕の新ブログへようこそ!
Welcome to my new blog!

ご主人はケイと言います。
My master is Kei.

僕のことをいつも可愛がってくれて、大好きです。
He likes me and always takes care of me, and I love him right back, in a very heterosexual way.. *ruff*

このブログは
僕とケイの東京生活の日記でもあり、
僕自身の犬日記でもあり、
2カ国語のバイリンガルブログ → 「倍ログ」です。
This is my blog and Kei's blog too, look for "charlie" tags for my posts and "kaeyspace" tags for his. And since our blog is in two languages, we coined the term BaiLog!

よろしくワン!
Smell you later!

No comments: